Wczytuję dane...
SKLEP.net FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

SKLEP.net - Meble.STUDIO - DORS.pl - Drzwi.Biz - Laptop24 - Computer - Leasings.pl - AC24.pl - JQ.pl

SKLEP.net - FAQ jest w wersji draft i będzie aktualizowany i poprawiany w miarę potrzeb

REJESTRACJA

Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?

W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie link do zmiany lub nowe hasło.

Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.

Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Logowanie" i następnie "Zarejestruj się". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.

Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „edycja danych”.

ZAMÓWIENIA

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki. Wysłane do Paczkomatu lub kurierem do 5 dni roboczych, natomiast pocztą polską do 14 dni roboczych od daty założenia zamówienia.

Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego TOP SECRET nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych.

Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres bok@topsecret.pl maila z informacja o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?

Nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę. Aby skorzystać z opcji darmowej przesyłki za zakupy powyżej 149 zł, również wybrane towary muszą być zgromadzone na jednym zamówieniu.

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.

Czy mogę odebrać towar w sklepie stacjonarnym?

Tak, zamówienia można odebrać w sklepach stacjonarnych wyszczególnionych na podanej liście. W koszyku jako formę dostawy należy wybrać opcję "sklep stacjonarny".

WYSYŁKA I DOSTAWA

Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?

Sklep internetowy nie zapewnia opakowań prezentowych. Natomiast jeśli płatność za towar zostanie dokonana on-line to nie ma konieczności dokonywania płatności przy odbiorze. Można podać dowolny adres dostawy - np. osoby, którą chcemy obdarować.

Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym lub w siedzibie Państwa firm?

Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego w jednym z naszych Punktów Odbioru. W koszyku wybierz formę dostawy "sklep stacjonarny". W ostatnim kroku składania zamówienia system automatycznie podstawi Punkt Odbioru znajdujący się najbliżej miejsca zamieszkania (który został podany w pierwszym kroku składania zamówienia)

Jakie są koszty dostawy paczki?

Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy (Kurier/Poczta Polska/Paczkomaty InPost/Paczka w Ruchu/Zagraniczne paczkomaty InPost). Zasady naliczania opłat najlepiej zobrazuje tabela znajdująca się każdej karcie produktu w zakładce czas i koszty dostawy.

Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Obecnie oferujemy dostawę zamówień na terenie Polski.

Zapraszamy również do odwiedzin naszych sklepów online w Czechach, Słowacji i Ukrainie


PŁATNOŚCI

Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

Płatności on-line można dokonać jedynie poprzez serwis płatności on-line.

Jeżeli płatność nie powiodła się podczas składania zamówienia, można kliknąć w formułkę znajdującą się na samym dole potwierdzenia złożenia zamówienia, jakie przyszło na adres mailowy i wtedy nastąpi przekierowanie na stronę serwisu, by podjąć kolejną próbę.

Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

Płatność za towar może być dokonywana przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem lub on-line e- przelewem lub kartą.

Dostępne są również leasing oraz zakupy na raty lub z odroczoną płatnością.

W jakiej walucie można dokonać płatności?

Płatności, również za zamówienia zagraniczne, można dokonać w polskich złotych.

Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?

Płatności on-line można dokonać w ciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Należy kliknąć w formułkę znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Po upływie 4 dni roboczych, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.


WYMIANY I ZWROTY

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania zwracanego produktu.

W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?

W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.

Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?

Nie, nie ma takiej możliwości. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.

Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?

Niestety nie ma możliwości typowej wymiany.

Można oczywiście dokonać zwrotu i jednocześnie na inny rozmiar lub kolor złożyć nowe zamówienie.

Zwrotu rzeczy można dokonać, bez podania przyczyny, w przeciągu 30 dni od otrzymania przesyłki, wysyłając wypełniony formularz zwrotu oraz jedną z faktur VAT.

Zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania paczki. Pieniądze podlegają zwrotowi przelewem na konto wskazane w formularzu zwrotu w przypadku płatności za pobraniem, lub na konto, z którego dokonywana była płatność on-line.

W którym sklepie stacjonarnym mogę oddać zakupiony produkt?

Zakupione produkty można oddać w placówkach stacjonarnych wyszczególnionych na liście:(link). Dokonując zwrotu w sklepie stacjonarnym konieczne jest podanie numeru zamówienia znajdującego się w jego mailowym potwierdzeniu.

Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny:

- w odniesieniu do zakupu towarów przecenionych – objętych jakiegokolwiek rodzaju promocją lub przeceną – w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

- w odniesieniu do zakupu wszelkich innych towarów – nieobjętych promocją lub przeceną - w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

W celu Odstąpienia Klient musi poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o Odstąpieniu, wysłanego pocztą lub faksem. Klient może również wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go drogą elektroniczną na adres: bok@topsecret.pl. Wzór formularza dostępny jest tutaj: formularz odstąpienia od umowy. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe. Klient może wysłać na adres: bok@topsecret.pl jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o Odstąpieniu. Klient zalogowany może do przygotowania papierowego formularza skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, który dostępny jest na jego koncie w systemie Sklepu Internetowego.

Klient może także zwrócić przedmiot zamówienia w dowolnie wybranym, wymienionym na liście Punkcie Odbioru.

Prosimy o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z dowodem zakupu np. paragonem, fakturą VAT lub innym dowodem zawarcia transakcji (np. potwierdzenia płatności kartą czy wyciągu z konta), do Punktu Odbioru nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawca o Odstąpieniu, niezależnie od wybranego sposobu złożenia oświadczenia o Odstąpieniu lub sposobu odbioru zamówionego towaru. Podczas zwrotu zamówienia w sklepie stacjonarnym konieczne będzie podanie numeru zamówienia.

W przypadku Odstąpienia Sklep Internetowy zwraca Klientowi wszystkie otrzymane odpłatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany przez Klienta o decyzji w sprawie wykonania prawa Odstąpienia. Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.

Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


REKLAMACJE

Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej. Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.

W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie rzeczy na adres Magazynu SKLEP.net, z którego została dokonana wysyłka lub dostarczenie do jednego ze punktów stacjonarnych SKLEP.net z listy. Do odsyłanego lub dostarczonego do sklepu stacjonarnego towaru Klient proszony jest o dołączenie paragonu fiskalnego lub faktury VAT. W sklepie stacjonarnym konieczne będzie podanie nr paragonu/okazanie paragonu. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na adres ok@sklep.net . Klient zalogowany ma możliwość złożenia formularza zwrotu elektronicznie poprzez formularz dostępny na jego koncie klienckim. W przypadku przesłania przez Klienta formularza reklamacyjnego drogą elektroniczną na adres ok@sklep.net , rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną.

Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zamówieniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.

W którym sklepie stacjonarnym mogę reklamować zakupiony produkt?

Zakupione produkty można zareklamować w stacjonarnej placówce sklep.net z podanej listy. Dokonując reklamacji w sklepie stacjonarnym konieczne jest podanie nr paragonu lub okazanie paragonu.

Jak postępować, jeśli otrzymana paczka jest uszkodzona?

Sprzedawca odpowiada względem Kupującego jeżeli rzecz sprzedana na wadę fizyczną lub prawną (Rękojmia), wedle reguł określonych ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964, nr 16, poz. 93 z późn. zm.), a zatem Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej.

Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu

W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie rzeczy na adres SKLEP.net podany w stopce na stronie SKLEP.net z dopiskiem „REKLAMACJA” na kopercie lub etykiecie paczki. Jednakże Klient może składać reklamację w dowolnie obranym przez siebie, wymienionym na liście stacjonarnym Punkcie Odbioru, niezależnie od wybranego przez siebie sposobu zamawiania i zapłaty za towar. W sklepie stacjonarnym konieczne będzie podanie nr paragonu/okazanie paragonu.

W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na adres ok@sklep.net . Klient zalogowany może do przygotowania papierowego formularza skorzystać z formularza reklamacji, który dostępny jest na jego koncie w internetowym systemie sklep.net

W przypadku przesłania przez Klienta formularza reklamacyjnego drogą elektroniczną na adres bok@topsecret.pl, rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną.

Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zamówieniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.


PRODUKTY

W jaki sposób mogę sprawdzić rozmiar noszonych przeze mnie ubrań?

Należy skorzystać z tabeli rozmiarów dostępnej na stronie sklepu.

Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?

Na stronie internetowej wyświetlane są zdjęcia wszystkich wersji kolorystycznych z danego modelu. Dostępne kolory i rozmiary można wybierać w systemie internetowym dodając do koszyka lub z belki kolorystycznej i rozmiarowej. Produktów niedostępnych nie można dodać do koszyka.

i-Leasing - leasing online
i-Raty - raty online